KRJ tarinakilpailut 10.12.2016 - tulokset

KRJ tarinakilpailut 10.12.2016 - tulokset

ViestiKirjoittaja Tierra » 03. Joulu 2016 09:11

KRJ:n alaiset kouluratsastuskilpailut

x Kilpailupäivä: 10.12.2016
x Viimeinen ilmoittautumispäivä: 09.12.2016
x Järjestyspaikka: Micram Raceponies (MICR3390)
x Vastuuhenkilö: Tierra (VRL-02841, tierra@tierran.net)

x Yksi hevonen voi osallistua yhtenä päivänä kahteen luokkaan
x Yhdeltä omistajalta yhteen luokkaan enintään 3 ratsua
x Yhteen luokkaan enintään 30 osallistujaa
x Hevosen VH- tunnus vapaaehtoinen, omistajan VRL- tunnus pakollinen
x Tulokset arvotaan lyhyellä arvonnalla ja kilpailut ovat avoinna kaikille
x Ponikokoiset (säkä alle 148 cm) saavat osallistua max. Vaativa B tasoisiin luokkiin!

Luokat
1. Helppo C, tuomari: Hilde
2. Intermediate II, tuomari: -
3. Grand Prix, tuomari: Hilde

Aiheet
Mitään rajattua aihetta ei ole. Tuotos saa olla kuva, piirros, runo tai tarina, yhdistettynä tai yksin. Maksimipituus 200 sanaa. Tuomarit painottavat tekstien sujuvuutta ja persoonallisuutta.

Osallistuminen
x sähköpostiin tierra@tierran.net
x otsikolla KRJ tarina
Luokka
Ratsastaja (VRL-tunnus) - Ratsu mahd. VH-tunnus
tarina


Osallistujat/Tulokset

1. Helppo C

1. Kati (VRL-00102) - Zirilla SAND VH16-043-0016
"Et oo tosissas!" Huudan niin, että maneesissa raikuu samalla kun tuomari puhaltaa pilliin kaksi kertaa. Sinne meni ne haaveet hyvin sujuneesta kisapäivästä. Luottoratsuni oli kesken pitkillä ohjilla kävelyn lysähtänyt maahan ja päättänyt alkaa piehtaroimaan. Sain itseni onneksi selästä pois ennenkuin jalkani olisi taas kerran jäänyt hevosen alle puristuksiin. Selvisimme molemmat Zirillan kanssa ehjin nahoin, mutta samaa ei voi sanoa kalliista satulastamme. Nolostuneena talutan Zirillan pois kentältä, portin avaaja katsoo minua säälien ja yrittää lohduttaa toteamalla meillä menevän seuraavalla kerralla paremmin. Ei meille enään tuu toista kertaa, häpeä on liian suuri jotta kehtaisin enään tämän paikkakunnan, saatika naapurikuntien, kilpailuissa naamaani näyttää.

2. Kati (VRL-00102) - Charmante SAND VH16-043-0015
Kisapäivän aamu alkoi katastrofaalisesti. Lunta oli yön aikana tullut jos ei metriä niin ainakin melkein. Jo ennen Charmanten luokse pääsemistä olin aikataulusta myöhässä, en näes saanut tallin oveakaan auki ennenkuin olin saanut kolattua lunta pois. Charmante oli onneksi vielä unenpöpperössä ja yön se olikin viettänyt loimi selässänsä. Ei muuta kuin kuljetussuojat jalkaan ja Charmante kuljetusautoon. Helpommin sanottu kuin tehty, tallin katolta päätti juuri silloin tipahtaa lunta Charmanten korvien väliin kun olimme kävelessä ulos ja seuraavat neljäkymmentä minuuttia meni vapaana juoksevan tamman kiinni saamiseen. Charmante onneksi on perso ruoalle ja karkumatka loppui kauraämpärin kolinaan. Kisapaikalla tamma oli kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Se seisoi kuin viilipytty kun pikaisesti laitoin sitä kuntoon rataamme varten. Olimme aikataulusta niin myöhässä, etten ehtinyt laittaa tamman harjaan lettejä saatika verrytellä. Ei ehkä uskoisi, mutta ratamme sujui yllättävän hyvin siihen nähden, että olin juuri vasta hypännyt tamman selkään. Hieman tahmeahan se oli ja hiki valui pitkin kasvojani jotta sain tamman liikkumaan eteenpäin, mutta saatiinpahan rata suoritettua ilman sen suurempia virheitä.

3. Kati (VRL-00102) - Ixtaro Wv VH16-044-0070
Olin saapunut rakkaan Ixyni kanssa Micram Raceponiesissa järjestettäviin kouluratsastuskilpailuihin. Ixy käyttäytyi taas itselleen tyypillisesti, innoissaan näkemään uuden paikan, mutta siltikiltisti. Verryttelyssä kului hieman liian kauan, ja jouduinkin kävellä Ixyn kanssa aikamoisen tovin ennenkuin vihdoin saimme luvan siirtyä kouluaitojen sisäpuolelle. Ixy toimi juuri kuten toivoinkin, millintarkasti nosti laukan juuri sillä sekunnilla kuin avut annoin ja radan ratsastus sujui helpommin kuin koskaan ennen. Lopputervehdyksessä tamma nauratti yleisöä päästämällä sievän röhähdyksen ja hirnahduksen sekoitukselta kuulostavan äännähdyksen ja poistuinkin kentältä naurun ja aplodien saattelemana hymy huulillani. Loppuverryttelyn jälkeen kiitin tammaani hienosti menneestä radasta ja vein Ixyn traileriin jotta pääsisin seuraamaan muiden ratsukoiden suorituksia ja kuulemaan tulokset.

4. Tierra (VRL-02841) - Huvin Amanda VH14-017-0078
Amanda kiitää ja hyppii
korkeissa kaarissa loikkii
ja yleisö naurusta hihkuu.
Ponin maha vain vilkkuu.
Yritä siitä tehdä vaikutusta tuomariin,
kun ei saa yhtä pientä ponia kuriin
ja pipariksi menee koko koulurata.
Eipä ole tämä yhtään juhlavaa!
Lopulta palaa pinna ratsastajan
ja ylittää pelleily tietyn rajan.
Siihen loppuu suoritus tää
ja vain naurun kaiku maneesiin jää.

2. Intermediate II
1. Tierra (VRL-02841) - Grey Bulbasaur VH16-011-0444
Bulbbis oli tänään erityisen riehakkaalla päällä. Jo varustaessa sain hieman taistella sen kanssa. Satulan kanssa piti pullistella, suitsiessa se nosteli päätään ja suoranaisesti illisteli minulle. Taluttaessa se näki mörköjä ja hyppeli kuin varsa ainakin. Pelotti jo nousta koko hevosen selkään ja verryttelyssä se pomppikin ihme sivukoikkaloikkiaan välillä väistellen lehtiä tai ties mitä. Muut ratsukot jo meitä mulkoilivat, kun yritin pitää virnuilevan ratsuni kurissa (se virnuili ihan varmasti!). Viimein oli meidän vuoromme ja ravasimme kentälle. Bulbbis tuntui yhtäkkiä tajuavan missä me olemme ja itse rata menikin yllättäen erittäin hyvin. Suoriuduimme radalta ehjin nahoin ja pahemmin itseämme nolaamatta. Harmikseni tosin Bulbbis aloitti ihme shownsa jälleen radalta poistumisen jälkeen, mutta onneksi se sentään osasi itse suorituksen aikana olla kunnolla. Ymmärrä sitten näiden sielunelämästä.

3. Grand Prix
1. Tierra (VRL-02841) - Juliet Mic VH16-031-0797
Juliet toimi tänään kuin unelma. Aamulla se käveli traileriin suoriltaan kyselemättä mitään. Kilpailupaikalla se oli jo lämmittelyssä lähes näin ja sama meno jatkui kentälläkin. Olen varma, että se teki juuri tuon piruettijutun ja kumarsi lopussa. Kysykää vaikka katsojilta!

2. Tierra (VRL-02841) - Grey Bulbasaur VH16-011-0444
Tämä kuva kertoo kaiken tarpeellisen meidän päivästämme...
Tierra
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 15. Helmi 2011 12:39

Paluu Kouluratsastus

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron